Conversiekoers converteerbare obligatielening aangepast dividenduitkeringen

Vastned, het beursgenoteerde Europese winkelbedrijf met focus op venues for premium shopping, heeft de conversiekoers van haar converteerbare obligatieleningen aangepast voor dividenduitkeringen.

Vastned maakt bekend dat na de slotdividenduitkering over 2014 van €1,27 per aandeel en de interim-dividenduitkering 2015 van €0,74 per aandeel, de rechten van de houders van de converteerbare obligatieleningen die op 10 april 2019 aflopen (ISIN code: XS1054643983) aangepast zijn in lijn met de condities en voorwaarden van de converteerbare obligatielening.

De ‘calculation agent’ heeft vastgesteld dat met ingang van 24 augustus 2014, zijnde de ex-dividenddatum van het interim-dividend 2015, de conversiekoers is aangepast van €44,89 naar €44,16.

Vastned is een Europese beursgenoteerde winkelvastgoedonderneming met focus op 'venues for premium shopping'. Vastned investeert in geselecteerde steden in Europa en Istanbul, met een duidelijke focus op het beste winkelvastgoed in de populairste winkelstraten in grotere steden (“high streets”). Huurders van Vastned zijn sterke en toonaangevende internationale en nationale retailmerken. De vastgoedportefeuille heeft een omvang van ongeveer €1,7 miljard.