Amsterdam,

Vastned maakt agenda van de AvA in 2017 bekend

De Algemene Vergadering van Aandeelhouders Vastned Retail NV vindt plaats op 20 april 2017

Amsterdam, 9 maart 2017 – Vastned, de Europese vastgoedonderneming met focus op venues for premium shopping, publiceert de oproeping en agenda voor de Algemene Vergadering van Aandeelhouders over verslagjaar 2016 inclusief het jaarverslag.

De agendapunten van de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van 20 april 2017 betreffen diverse agendapunten zoals het vaststellen van de jaarrekening over boekjaar 2016 en het dividend over boekjaar 2016 en het verlenen van decharge aan het bestuur en de Raad van Commissarissen over boekjaar 2016.

De volledige agenda inclusief toelichting is beschikbaar op www.vastned.com onder Investor Relations/ Aandeelhoudersvergaderingen. Het jaarverslag 2016 is eveneens op de website te vinden onder Investor Relations/Jaarverslagen.

De Algemene Vergadering van Aandeelhouders van Vastned vindt plaats op 20 april 2017 om 13.00 uur in het Rosarium in het Amstelpark 1, te Amsterdam. Aanmelding van stemgerechtigde aandeelhouders is mogelijk tot uiterlijk donderdag 13 april 2017 om 17.00 uur.

Vastned is een Europese beursgenoteerde (Euronext Amsterdam) winkelvastgoedonderneming met focus op 'venues for premium shopping'. Vastned investeert in geselecteerde steden in Europa, met een duidelijke focus op het beste winkelvastgoed in de populairste winkelstraten in grotere steden. Huurders van Vastned zijn sterke en toonaangevende internationale en nationale retailmerken. De vastgoedportefeuille heeft een omvang van ongeveer € 1,6 miljard.